torstai 14. toukokuuta 2009

Ihana vaalikone

Olen suorittanut kansalaisvelvollisuuteni. YLEn vaalikone on kertonut minulle ketä minun pitää EU-parlamenttivaaleissa äänestää ja keitä minä en missään tapauksessa saa äänestää.

Äänestettäviä: KOK 2, SDP 3, RKP 3, VIHR 3

Ei saa äänestää: ITSP 1, KA 1, KOK 1, PS 2

Mutta minäpä aion yllättää heidät kaikki. Mukaan lukien YLEn. Teen itsenäisen ratkaisun. Minä äänestän vastuullisesti demokratian edistämisen puolesta. Äänestän Kirkkovenettä.

Muista äänestä eurovaaleissa. Älä jää nukkumaan.
Jos protestoida haluat, anna äänesi Kirkkoveneelle.
Ainoa todellinen protesti:
Kirkkovene EU-parlamenttiin 7.kesäkuuta.

http://kirkkovene.blogit.kauppalehti.fi


Kun sillä on niin vaikuttava kampanja.

2 kommenttia:

jousimies kirjoitti...

Muuttuisikohan ehdokasasettelu, jos vain henkilökohtaiset äänet ratkaisisivat?

kirkkovene kirjoitti...

Archer

Saattaisi toki muuttuakin. Mutta kun en ole "äänestysmatemaatikko" enkä vaaliteoreetikko, en osaa nopeasti sanoa miten. Omaan äänestyskäyttäytymiseen sillä ei olisi vaikutusta ainakaan ennen kuin puolueiden itselleen riistämä poliittinen päätösvalta saadaan palautettua niille, joille me sen annamme; valitsemillemme edustajillemme.